Content creators dla Twojego eventu
Materiały do publikacji dostarczane w czasie wydarzenia.
Rolki, zdjęcia i klasyczne filmy.
Co oferujemy?
Aftermovie - dłuższy, kilku minutowy film pokazujący przekrój atrakcji i wydarzeń.
Reels - pionowe materiały do publikacji na social mediach. Krótkie i dynamiczne formy angażujące widzów.
Reportaż zdjęciowy - zdjęcia tworzone specjalnie pod karuzele na social media.
Daily - dostarczamy gotowe materiały, zdjęcia i wideo już w trakcie wydarzenia. Wspomagamy zespoły marketingowe.
Na czym zyskuje klient?
- Kreujemy wyobrażenie o wydarzeniu oczami widza. Pozwalamy odbiorcy utożsamić się z uczestnikami którzy na filmie korzystają z licznych atrakcji i uczestniczą w programie imprezy a tym samym zachęcamy do uczestnictwa ich samych.
- Pokazujemy sponsorów i staramy się ukazać ich w najlepszy możliwy sposób.
Uświadamiamy przyszłych potencjalnych inwestorów o słusznej decyzji wspierania organizatorów.
- Poświęcamy dużą uwagę dla produktów/atrakcji na których klientowi zależy najbardziej. Docieramy do potencjalnych klientów pokazując im jak mogą zyskać wartościowe przeżycia.
Produkcja. Jak to robimy?
- Ustalamy cel który klient chce osiągnąć
- Dobieramy najefektywniejszą formę produkcji
- Relacjonujmy wydarzenie wykorzystując wszystkie dostępne techniki filmowe
- Kamery 4k
- Klasyczne drony i drony FPV
- Kamery 360
- Własne pomysły i patenty do efektownych ujęć
Postprodukcja. Magia montażu.
- Na samym początku ustalamy ścieżkę muzyczną do każdego projektu. Uważamy że odpowiednio dobrana muzyka to połowa sukcesu. Impreza plenerowa, konferencja czy też festiwal muzyczny to zupełnie inne wydarzenia i do każdego z nich warstwa audio musi być specjalnie dobrana.
- Montaż finalnego produktu. Zarówno w dłuższej formie aftermovie jak i krótkich reelsach na social media najważniejsze jest kilka pierwszych sekund. To w tym czasie widz zadecyduje, zatrzyma się i obejrzy materiał do końca lub przeskroluje dalej. Dynamiczny montaż i zawarcie najatrakcyjniejszych rzeczy na samym początku to kolejny punkt który przybliża nas do właściwego dotarcia do potencjalnych klientów
- Koloryzacja materiału i elementy graficzne wspomagające komunikacje. Finalna podukcja która ma docierać do odbiorcy musi być odpowiednia jakościowo i współgrać z identyfikacją produktu. Film w odbiorze musi budzić pozytywne emocje tak by przenieść wszystkie pozytywne cechy na wyobrażenie wydarzenia w głowie odbiorcy.